UYGULAMAYI AÇ
İLETİŞİM
ARAMA
ENGLISH  
KURUMSAL
ENERJİ ÇÖZÜMLERİ
YATIRIMCI İLİŞKİLERİ
ÜRETİM
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
ONLINE SATIŞ
İLETİŞİM
EN YAKIN
OTOGAZ İSTASYONLARI
KAMPANYALAR
GÜNCEL KAMPANYALAR
GEÇMİŞ KAMPANYALAR
ÜCRETSİZ BAKIM GÜNLERİ
FİYATLAR
AYGAZ
KART
AYGAZ KART NEDİR?
NASIL FAYDALANIRIM?
NASIL KAYIT OLURUM?
NASIL PUAN KAZANIR HARCARIM?
NE KADAR PUANIM VAR?
LPG
DÖNÜŞÜMÜ
NEDEN
OTOGAZ?
NEDEN OTOGAZ?
YAYGIN
PERFORMANSLI
EKONOMİK
GÜVENLİ
ÇEVRECİ
AYGAZ
OTOGAZ'IN FARKI
AYGAZ OTOGAZ
ÜRÜN KALİTESİ
YAYGIN DAĞITIM AĞI
HİZMET
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
OTOGAZ
Kampanyalar
GÜNCEL KAMPANYALAR
GÜNCEL KAMPANYALAR
BASIN KART KAMPANYASI
GEÇMİŞ KAMPANYALAR
Başvuru Formu
Doğum Tarihiniz
Gün
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Ay
Ocak
Şubat
Mart
Nisan
Mayıs
Haziran
Temmuz
Ağustos
Eylül
Ekim
Kasım
Aralık
Yıl
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
1984
1983
1982
1981
1980
1979
1978
1977
1976
1975
1974
1973
1972
1971
1970
1969
1968
1967
1966
1965
1964
1963
1962
1961
1960
1959
1958
1957
1956
1955
1954
1953
1952
1951
1950
1949
1948
1947
1946
1945
1944
1943
1942
1941
1940
1939
1938
1937
1936
Telefon Örn: (05xx) xxx-xxxx
Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni metnini
okudum, onaylıyorum.
Aygaz ile Paro Programı ve Tanı’ya ait diğer markalar kapsamında Tanı A.Ş. tarafından yukarıda yer alan iletişim bilgilerime reklam, promosyon gibi amaçlarla ticari elektronik ileti gönderilmesini, bilgilerimin bu amaçla kullanılmasını ve üçüncü kişilerle paylaşılmasını,
mevzuat kapsamındaki haklarım saklı kalmak kaydı
ile kabul ediyorum.
Lütfen bekleyiniz...
PARO PROGRAMI ÜYELİK ONAYI VE VERİ İŞLEME İZNİ
Aygaz A.Ş. (“Aygaz”) veri sorumlusu olarak, istasyonları ve bayileri, web ve mobil uygulamaları, çağrı merkezi ve diğer tüm kanallarında (“Kanallar”) yaptığınız alışverişler ve verdiğiniz kişisel bilgilerinizi kaydetmekte ve işlemektedir. Aygaz’ın da bir üye işyeri olduğu Paro Programı, çeşitli üye işyerleri ve diğer uygulamaları aracılığıyla üyelerine çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir müşteri memnuniyeti programıdır. Paro Programı, veri sorumlusu olarak da hareket eden Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Tanı”) tarafından yönetilmekte olup, Tanı ve/veya üye şirketler/ markalar yine bu üyelik onayında belirtilen benzeri amaçlarla farklı program ve uygulamalar (hepsi birlikte “Programlar”) devreye alabilir. Paro Programı ve yine Tanı tarafından yönetilen Chippin Platformu gibi bu Programlar’ın amacı, Tanı ve üye markaların size özel reklam, kampanya ve diğer faydalarının sunulmasıdır.
Programlar dahilinde toplanan verileriniz nelerdir?
Toplanan veriler, Tanı’ya ve Programlar’a dahil markaların/şirketlerin mağaza, istasyon, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama ve diğer her türlü kanalına vermiş olduğunuz ad, soyad, doğum tarihi, telefon, e-posta, adres, plaka, anketlere verdiğiniz cevaplar, ziyaret ettiğiniz mağazalar, alışveriş detayınız, mobil uygulamalar aracılığıyla verdiğiniz lokasyon bilgileriniz, web siteleri ve mobil uygulamalar üzerindeki gezinme hareketleriniz (site/mobil uygulama üzerindeki hareketler ile siteye hangi sayfadan gelindiği gibi bilgiler), sosyal medya bağlantıları ile üyelik gerçekleştirmeniz halinde bu yolla alınan veriler ve burada sayılanlarla sınırlı olmaksızın tüm bu Kanallar aracılığıyla verilen diğer kişisel bilgilerdir. Toplanan veriler birlikte “Bilgiler” olarak anılacaktır.
Bilgiler hangi amaçla işlenmektedir?
Kanallardan toplanan Bilgiler Tanı’ya aktarılır. Tanı, Programların sahibi olarak bu verileri kendi işleyebileceği gibi, işleyerek veya işlemeksizin üye markalara da aktarabilir. Bilgileriniz, Tanı ve/veya Programlara üye şirketler/ markalar tarafından analiz edilerek Tanı, üye markalar ve/veya Program kapsamında işbirliği yapılacak firmaların size özel reklam, kampanya ve diğer faydalarının sunulması, izin tercihleriniz doğrultusunda ticari elektronik ileti gönderilebilmesi, posta iletilmesi, anket ve telesatış uygulamaları, alışveriş verileriniz dahil bilgilerinizin analiz edilmesi, raporlanması, istatistiki analizler yapılması gibi amaçlar için işlenebilir. Bilgiler gerekli güvenlik önlemlerinin alınması ile sadece bu izin beyanında bahsedilen amaçların gerçekleştirilmesi için yurtiçinde tutulabileceği gibi yurtdışına da aktarılabilecektir.
Bilgiler kimlere aktarılabilir?
Bilgileriniz, yukarıda belirtilen kapsamda işlenmek üzere veya işlenmiş hali ile Tanı, Programlara dahil markalar ile bayi, acente ve franchise’ları, altyapı sağlayıcıları ve hizmet alınan 3. kişiler (gönderi şirketi, çağrı merkezi, danışmanlar gibi) ) ile sosyal medya hesaplarınız üzerinden tarafınıza hedefli reklam gösterimi yapılması amacıyla sosyal medya platformlarına aktarılabilir. Paro Programı’na dahil markalar Altunbilekler Ltd. Şti, Arçelik Pazarlama A.Ş. (Arçelik, Beko), Aygaz A.Ş. (Aygaz, Mogaz, Pürsu), Ford A.Ş., Koçtaş A.Ş., Opet A.Ş., Otokoç A.Ş. (Avis, Otokoç), Öztaner Ltd. Şti (Özhan Market), Palmira A.Ş. (Divan), Retail Two Ltd. Şti. (Forever New), RMK Classic Giyim A.Ş. (Brooks Brothers, Edwards), Setur A.Ş., Yapı ve Kredi Bankası A.Ş., Yurtiçi Kargo A.Ş. ve 1tıkla2kazan’dır. Programlara dahil olan markalar değişkendir. Markaların güncel listesi için lütfen www.paro.com.tr adresini ziyaret ediniz.
Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.’nin web sitesi ve mobil uygulamaları üzerinden yapılacak uygulama, kişisel bilgilerinizi içermemek üzere, Siteler üzerindeki gezinme bilgilerinizin paylaşımı şeklinde olacaktır.
Veri işlemenin süresi nedir?
Burada belirtilen kişisel verileriniz, Programlar ve Tanı tarafından benzer amaçla oluşturulmuş tüm diğer programlar ve markalar tarafından, bu markaların üyeliği ile Programların devamı süresince ve sonrasında da, aksi tarafınızca açıkça belirtilmediği sürece işlenmeye devam edilecektir.
Bilgilerinizin işlenmesi ile ilgili haklarınız nelerdir?
Bu İzin Beyanı’nda belirtilen taraflarca kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurtiçinde veya yurtdışında verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, eksik veya yanlış olması hâlinde verilerin düzeltilmesini, ilgili mevzuatta öngörülen koşullar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini, düzeltme/silme/yok etme işlemlerinin verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme, ayrıca sizinle iletişime geçilmesine engel olunmasını Tanı için Ünalan Mah. Ayazma Cad. Çamlıca İş Merkezi A Blok K:3 Üsküdar, İstanbul adresinden ve 4447276’dan, Aygaz için Büyükdere Caddesi N:145-1 Zincirlikuyu 34394 İstanbul adresinden ve 44444999’dan talep etme hakkınız bulunmaktadır.
Paro Program Koşulları
1. Paro Üyesi’nin (“Üye”), Paro Programı’ndan faydalanması için Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni’ne onay vermesi ve cep telefonu numarası ile kayıt gerçekleştirmesi gerekmektedir. Üye, kendisine verilen kart ve numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu; ayrıca cep telefonu numarasının değişmesi, hattın kapatılması veya devredilmesi halinde 4447276 Paro Danışma Hattı’na bildirmeyi, kartın veya cep telefonunun, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, Programlar’ın suistimal edildiği tespit edilirse, üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, diğer tedbirlerin uygulanabileceğini kabul ve taahhüt eder. Gerekli bildirimin yapılmaması halinde, hattın başkasına devredilmesi nedeniyle cep telefonu numarasına tanımlı puanların harcanmasından Tanı veya diğer Program Ortakları sorumlu tutulamayacaktır. Üye bu konuda doğabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları’nın sorumlu olmadığını, üyelik kartını, kart numarasını veya cep telefonunu başkasına vermemeyi, verdiği takdirde tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve kazanmış olduğu puanlar dahil, üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, üyelik kartının veya cep telefonunun kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur. Bu maddedeki koşullar Programlar’da kullanılan kart harici tüm araçlar için de geçerli olacaktır.
2. Her Program Ortağı’nda Paro Programı koşulları, faydaları farklı olabilir ve değişebilir. Tanı, kişisel verilerin kullanım amacına yönelik hususlar hariç, önceden bildirmeden, Paro Programı şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat alabilir. Yıl içinde kazanılan puanlar, takip eden yılın 31 Ocak günü sıfırlanabilir. Geçerli koşullar Paro Programı’nın iletişim kanallarından öğrenilebilir. Kendileri tarafından Üye’ye satılmamış olan malların ayıbından, sistemin üzerinde çalıştığı elektronik altyapıdaki arızalar nedeniyle geç veya yanlış alınan duyuru, promosyon, puanlar vb.’den, çeşitli nedenlerle promosyon, puan gibi imkânların Üye’ye sağlanamamasından dolayı oluşabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır. Bu maddedeki koşullar devreye alınacak diğer programlar için de geçerli olacaktır.
3. Tanı veya Üye, 1 hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla, her zaman ve bir sebep göstermeye gerek olmaksızın üyeliği sona erdirebilirler. Bu durumda 1 hafta içinde üyelik sona erer. Üye, kazandığı haklarından, geçerli koşullar dahilinde, üyelik sona erme tarihine kadar yararlanabilecektir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Tanı tarafından silinecek ve geri alınacaktır.
Üye, Tanı’ya,ve diğer Program Ortaklarına bu form ile açıklanan ve sair şekilde açıklanacak ve açıklanmış bilgilerinin doğruluğunu, bunlarda değişiklik olması halinde güncelleyeceğini, uyuşmazlık halinde Tanı, ve Program Ortaklarının defter ve her türlü kayıtlarının kesin delil sayılacağını, aksi Tanı ve Program ortağı şirket tarafından düzenlenmediği ve duyurulmadığı sürece, Paro Programı’na 18 yaşın üzerinde Türkiye’de yaşayan gerçek kişilerin üye olabileceğini, tüzel kişilerin de Tanı kararı ile Program’a dahil edilebileceğini kabul eder.
Bilgilerinizin işlenmesi ile ilgili haklarınız nelerdir?
Bu İzin Beyanı’nda belirtilen taraflarca kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurtiçinde veya yurtdışında verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, eksik veya yanlış olması hâlinde verilerin düzeltilmesini, ilgili mevzuatta öngörülen koşullar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini, düzeltme/silme/yok etme işlemlerinin verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini, ayrıca sizinle iletişime geçilmesine engel olunmasını Tanı için Ünalan Mah. Ayazma Cad. Çamlıca İş Merkezi A Blok K:3 Üsküdar, İstanbul adresinden ve 4447276’dan, Aygaz için Büyükdere Caddesi N:145-1 Zincirlikuyu 34394 İstanbul adresinden ve 4444999’dan talep etme hakkınız bulunmaktadır.’